We geven jou graag meer duiding bij de brief die je recent van ons ontvangen hebt.
Jouw leverancier stopt met je gas of elektriciteit te leveren. Wat nu?
Fluvius levert nu jouw energie.
Je hebt een of meerdere onbetaalde facturen voor elektriciteit of aardgas.
We komen jouw digitale meter installeren.
We komen jouw digitale meter installeren
We hebben jouw betaling van je vorige factuur of facturen nog altijd niet gekregen. We stellen je hiervoor in gebreke. We zullen Prepaid automatisch voor je activeren. Prepaid is altijd verplicht voor elektriciteit of als je schulden hebt voor aardgas bij Fluvius. Met Prepaid kan je betalen vóór gebruik bij Fluvius. Eerst betalen voor de energie die je nodig hebt, dan gebruiken. Je ontvangt geen maandelijkse of jaarlijkse facturen meer.
Registreer je al op mijn.fluvius.be/prepaid. Na de activatie kan je hier online jouw saldo raadplegen, betalingen uitvoeren, jouw verbruik opvolgen,...
Maar eerst heb je nog een digitale meter nodig. We komen die helemaal gratis installeren. Een Fluvius medewerker neemt contact met je op om een afspraak te maken of maak zelf een afspraak via het gratis nummer 0800 16 106.
Maak kennis met je nieuwe digitale meter
Het is mogelijk dat je ook een nieuwe factuur hebt ontvangen samen met je ingebrekestelling. Betaal deze zeker ook op tijd.