We geven jou graag meer duiding bij de brief die je recent van ons ontvangen hebt.

Jouw leverancier stopt met je gas of elektriciteit te leveren. Wat nu?

Fluvius levert nu jouw energie

3

Je hebt een of meerdere onbetaalde facturen

We hebben jouw betaling van je vorige factuur of facturen nog niet gekregen. Prepaid is verplicht voor elektriciteit. Daarom zullen we Prepaid zo snel mogelijk activeren voor jou. Voor aardgas is Prepaid pas verplicht wanneer je schulden hebt. Als je niet betaalt, dan wordt Prepaid ook voor aardgas geactiveerd.

Het is mogelijk dat je ook een nieuwe factuur hebt ontvangen samen met je herinnering. Betaal deze zeker ook op tijd.

Heb je moeite om je maandelijkse facturen te betalen? Dan heeft Fluvius een oplossing voor jou: Prepaid. Met Prepaid kan je betalen vóór gebruik bij Fluvius. Je ontvangt geen maandelijkse of jaarlijkse facturen meer. Eerst betalen voor de energie die je nodig hebt, dan gebruiken.
Registreer je al op mijn.fluvius.be/prepaid. Na de activatie kan je hier online jouw saldo raadplegen, betalingen uitvoeren, jouw verbruik opvolgen, ...

 

Zo werkt Prepaid

Liever geen Prepaid?

Zolang je geen schulden hebt bij Fluvius staat het je vrij om te vertrekken. Wij helpen je graag als je wil overstappen naar een andere leverancier als je schuldenvrij bent.

Meer weten over weggaan bij Fluvius

4

Prepaid wordt voor jou geactiveerd