Digitale elektriciteitsmeter Sagecom – Type Siconia XT211

Digitale meter - Sagemcom - type Siconia XT211

Wat als je digitale meter uitvalt?

Als je dit scherm krijgt op je digitale meter, dan heb je geen elektriciteit meer? 
Dat kan 2 oorzaken hebben:

Je meter is uitgeschakeld, omdat je saldo is opgebruikt.

  1. Controleer je saldo op mijn.fluvius.be/prepaid, prepaidbasic.fluvius.be, in de app Fluvius Prepaid of bel naar 0800 95 608. 
    Tip: stel je berichten in om een sms en/of e-mail te krijgen bij een laag saldo. Lees hoe je dat doet!
  2. Is je saldo negatief? Betaal dan meteen. Het kan tot 2 uur duren om je betaling te verwerken. Weet je niet meer hoe je energie kan kopen?
    Kijk hoe je dat doet!
  3. Schakel je meter opnieuw in. Hebben we jouw contactgegevens? Dan krijg je een sms en/of e-mail dat je de meter weer kan inschakelen. Hebben we jouw gegevens niet? Vul deze aan op mijn.fluvius.be/prepaid of bel naar +32 78 35 35 34. Lees hoe je dat doet!

    Druk 3 seconden op de geelgroene knop om je meter weer in te schakelen. 

     Gelukt? Dan zal er een pijltje staan bij status gesloten. 

Je meter is uitgeschakeld, omdat je het beperkt vermogen hebt overschreden.

  1. Controleer of je elektriciteit beperkt is tot 10 ampère of 2 300 W. Dat kan op
  2. Controleer of je hoofdschakelaar is uitgevallen.
  3. Schakel enkele elektrische toestellen uit.
  4. Schakel je meter opnieuw in.
    Hebben we jouw contactgegevens? Dan krijg je een sms en/of e-mail dat je de meter weer kan inschakelen. Hebben we jouw gegevens niet? Vul deze aan op mijn.fluvius.be/prepaid of bel naar +32 78 35 35 34.
    Lees hier hoe je dat doet!
     

    Druk 3 seconden op de geelgroene knop om je meter weer in te schakelen. 

     Gelukt? Dan zal er een pijltje staan bij status gesloten. 

Werkt je meter nog niet?

Bel Fluvius op het nummer +32 78 35 35 00.

Hoe vermijd je dat je elektriciteit uitvalt