Documenten nakijken

Hoe registreer je je op Mijn Fluvius

Via mijn.fluvius.be/prepaid kan je jouw gegevens beheren. Je kan er:

  • energie kopen;
  • je saldo bekijken;
  • je verbruik opvolgen;
  • je schulden bekijken (als je die hebt);
  • je instellingen aanpassen.

Je moet je eerst registreren. Hulp nodig om je aan te melden? Bekijk het filmpje of lees verder.

Externe video URL

Hoe registreer je je op mijn.fluvius.be/prepaid?

Stap 1:  
Op mijn.fluvius.be/prepaid kan je je als particulier registreren (of aanmelden) door één van de knoppen te selecteren.

  • eID (elektronische identiteitskaart) en kaartlezer of token
  • Itsme
Startscherm Mijn Fluvius - particulier

Stap 2:
Je komt op de portaalpagina van de overheid.
Daar selecteer je de manier waarop je je wil aanmelden. Nadien volg je de nodige stappen.

Heb je nog geen Itsme-account? Of heb je hulp nodig bij je aanmelding met een eID-kaartlezer?
Je vindt alle informatie op:

Portaalpagina overheid

Stap 3:
Op dit scherm moet je de gebruiksvoorwaarden aanvaarden en op “Doorgaan” klikken.

Gebruiksvoorwaarden aanvaarden

 Stap 4:
Krijg je dit scherm? Vul dan eerst je Prepaid-code < p-xxxx-xxxx > en je postcode in.
Klik nadien op “Ga verder”.
Lees hier meer over de Prepaid-code.
Gelukt? Prima! Je bent nu geregistreerd en aangemeld.

Code Prepaid

Lukt het niet om te registreren?

Bel naar +32 78 35 35 34 (zonaal tarief). We helpen je graag verder met je registratie. Ondertussen kan je betalen via prepaidbasic.fluvius.be of de app Fluvius Prepaid.

Heb je geen kaartlezer? Of kan je je niet digitaal registreren? Ga naar één van onze klantenkantoren. Dit heb je daar nodig:

  • je identiteitskaart;
  • de pincode van je identiteitskaart;
  • de EAN-codes van je aansluitingen (elektriciteit of gas).

Onze medewerkers helpen je met de registratie van een e-mailadres en wachtwoord. Je account is pas geactiveerd nadat je een toegestuurde code hebt bevestigd. Zorg ervoor dat je in het klantenkantoor je e-mail kan raadplegen. 
Gelukt? Dan kan je vanaf nu inloggen op mijn.fluvius.be/prepaid met je e-mailadres en wachtwoord.

Heb je geen Belgische elektronische identiteitskaart (eID)? Laat je registreren in een registratiekantoor. Daarvoor kan je terecht bij:

Meer informatie nodig? Surf naar het helpcentrum van Fedict.