Hoe registreer je je op Mijn Fluvius
Via mijn.fluvius.be/prepaid kan je jouw gegevens beheren. Je kan er:
- energie kopen;
- je saldo bekijken;
- je verbruik opvolgen;
- je schulden bekijken (als je die hebt);
- je instellingen aanpassen.
Je moet je eerst registreren. Hulp nodig om je aan te melden? Bekijk het filmpje of lees verder.
Hoe registreer je je op mijn.fluvius.be/prepaid?
Stap 1:
Meld je aan met je persoonlijk account op mijn.fluvius.be/prepaid
Stap 3:
Je komt op de portaalpagina van de overheid.
Daar selecteer je de manier waarop je je wil aanmelden. Nadien volg je de nodige stappen.
Heb je nog geen Itsme-account? Of heb je hulp nodig bij je aanmelding met een eID-kaartlezer?
Je vindt alle informatie op:
Stap 5:
Krijg je dit scherm? Vul dan eerst je Prepaid-code < P-XXXX-XXXX > en je postcode in.
Klik nadien op "Ga verder".
Lees hier meer over de Prepaid-code.
Gelukt? Prima! Je bent nu geregistreerd en aangemeld.
Lukt het niet om te registreren?
Bel naar +32 78 35 35 34 (zonaal tarief). We helpen je graag verder met je registratie. Ondertussen kan je betalen via prepaidbasic.fluvius.be of de app Fluvius Prepaid.
Heb je geen kaartlezer? Of kan je je niet digitaal registreren? Ga naar één van onze klantenkantoren. Dit heb je daar nodig:
- je identiteitskaart;
- de pincode van je identiteitskaart;
- de EAN-codes van je aansluitingen (elektriciteit of gas).
Onze medewerkers helpen je met de registratie van een e-mailadres en wachtwoord. Je account is pas geactiveerd nadat je een toegestuurde code hebt bevestigd. Zorg ervoor dat je in het klantenkantoor je e-mail kan raadplegen.
Gelukt? Dan kan je vanaf nu inloggen op mijn.fluvius.be/prepaid met je e-mailadres en wachtwoord.
Heb je geen Belgische elektronische identiteitskaart (eID)? Laat je registreren in een registratiekantoor. Daarvoor kan je terecht bij:
- een lokaal registratiekantoor
- een registratiekantoor bij FOD Beleid en Ondersteuning – DG Digitale Transformatie te Brussel
Meer informatie nodig? Surf naar het helpcentrum van Fedict.