Wat zie je op mijn.fluvius.be/leverancier

  • De status van je contract
  • Je Prepaid-saldo of te betalen bedrag
  • Je Prepaid-instellingen
Documenten nakijken

De status van je contract

  • Actief: Je contract is gekoppeld aan je huidige adres. Fluvius, de sociale leverancier, levert je energie. Let op: Prepaid is niet altijd geactiveerd voor elke energie.
  • Niet actief: Je contract is beëindigd, bijvoorbeeld omdat je verhuisd bent of een andere leverancier hebt gekozen.

Je Prepaid-saldo of te betalen bedrag

Is Prepaid geactiveerd?

  • Op de startpagina zie je hoeveel saldo je nog hebt om je energie te betalen. Gaat je saldo onder nul? Dan krijg je een waarschuwing. Zo weet je dat je snel moet opladen.
  • Is je saldo lager dan 20 euro? Dan kleurt het bedrag oranje en krijg je een melding over het noodkrediet. Gebruik het noodkrediet alleen als het echt niet anders kan. Meer info lees je op de pagina: Wat is het noodkrediet?

Is Prepaid niet geactiveerd? 

  • Dan zie je geen Prepaid-saldo op de startpagina
  • Je ziet alleen het bedrag dat je nog moet betalen of dat je eventueel terugkrijgt.

Klik je op ‘Toon details’? Dan kom je op de overzichtspagina terecht van elektriciteit of gas. Dan zie je: 

  • je Prepaid-saldo;
  • de gegevens van je laatste betaling;
  • je eventuele betalingsachterstand en afbetalingsplan;
  • je verbruik van de huidige maand;
  • je energiefacturen en je huidig tarief.

Wil je meer detail? Je kan dit opvragen voor je saldo, afbetaalplan, je verbruik, je facturen en je tarief.

Je Prepaid-instellingen

Wil je je contactgegevens of andere instellingen wijzigen? Dat doe je makkelijk snel via je Prepaid-instellingen op mijn.fluvius.be/leverancier. Let op: Je kan deze instellingen niet aanpassen via Prepaid Basic.

Hulp nodig? Bekijk de pagina ‘Hoe pas je je Prepaid-instellingen aan?