Hoe pas ik mijn Prepaid-instellingen aan?
Je contactgegevens, meldingsvoorkeuren of wachtwoord wijzigen? Dat doe je makkelijk zelf via het menu in je Prepaid-portaal. Dit zijn de opties.
Meldingen aanpassen
Via het instellingenmenu kan je deze gegevens aanpassen:
- Meldingen: kies of je meldingen wil ontvangen via e-mail, sms of beide.
- Melding laag saldo: een melding krijgen als je saldo laag staat? Vul hier in op welk bedrag je die melding wil krijgen.
- Taal: hier kies je in welke taal je e-mails en/of sms-berichten krijgt.
Let op: de taal van je Prepaid-platform pas je aan via het hoofdmenu. - E-mail: vul het e-mailadres in waarop je e-mails over Prepaid wil krijgen.
Tip: je kan meerdere e-mailadressen invullen met ‘;’ ertussen. - Mobiel nummer: vul hier je gsm-nummer in.
Let op: zonder de eerste 0, maar met je landcode. Voorbeeld: 32474123456.
Let op: vergeet niet op de knop ‘opslaan’ te klikken. Anders worden je keuzes niet bewaard.
Geen toegang tot internet?
Bel ons algemene nummer 078 35 35 34 en vraag om je meldingen per sms te ontvangen.
Gegevens vernieuwen
Wil je zeker zijn dat je de recentste info over je saldo en verbruik ziet? Klik in het menu op ‘Vernieuw gegevens’ om je gegevens te vernieuwen.

Wachtwoord wijzigen
Je wachtwoord wijzigen doe je zo:
- Klik in het menu op je gebruikersnaam.
- Klik op ‘Wijzig wachtwoord’.
- Vul in het volgende venster je huidige wachtwoord in.
- Kies daarna een nieuw wachtwoord.
- Bevestig je nieuwe wachtwoord.
- Klik op de knop ‘Verander wachtwoord’.
- Krijg je de boodschap ‘Het nieuwe wachtwoord is opgeslagen’? Dan is je wachtwoord met succes aangepast! Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging.
- Gebruik vanaf nu je nieuwe wachtwoord om je aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Klik in het aanmeldscherm op ‘Wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Afmelden
Wil je afmelden? Dat doe je zo:
- Klik in het menu op je gebruikersnaam.
- Klik op ‘Afmelden’.
- Zie je het aanmeldscherm? Dan ben je afgemeld.
- Je kan je internetpagina afsluiten.
