Digitale aardgasmeter Sagemcom G4
Wat als je digitale aardgasmeter uitvalt?
Is je saldo negatief en heb je ook je noodkrediet opgebruikt? Dan zie je dit symbool op je meter. Tip: stel je berichten in om een sms en/of e-mail te krijgen bij een laag saldo. Ontdek op de pagina ‘Hoe pas je Prepaid-instellingen aan?’ hoe je dat doet! | |
| Dit is hoe je je digitale meter weer activeert: |
Doe zo snel mogelijk een betaling
Controleer via mijn.fluvius.be/leverancier, prepaidbasic.fluvius.be of de app Fluvius Prepaid of je betaling gelukt is. Je kan ook bellen naar +32 800 95 608. Weet je niet meer hoe je energie kan kopen? Bekijk dan zeker de pagina ‘Hoe koop je energie?’
Via e-mail of sms brengen we je persoonlijk op de hoogte wanneer je je digitale meter terug kan inschakelen. Na deze e-mail of sms verschijnen deze icoontjes afwisselend op het scherm van je digitale aardgasmeter. Dit kan tot 15 minuten duren.
|
|
Draai de gaskraan van je gastoestellen en verwarmingsketel dicht
Niet gelukt? Contacteer je installateur.
De meter voert een test uit op lekken
Dit duurt 10 minuten. Wacht rustig af en start geen enkel toestel op of open geen gaskraan.
Gelukt?
Dan zie je dit symbool. Ontlucht eerst alle gastoestellen vooraleer je ze weer aanzet.
Niet gelukt?
Dan zie je deze symbolen. Wacht minstens 6 minuten. Controleer ondertussen of alle gastoestellen effectief dicht staan. Probeer het daarna opnieuw.
Werkt je meter nog niet?
Bel Fluvius op het nummer +32 78 35 35 00.