Is je saldo negatief en heb je ook je noodkrediet opgebruikt? Dan zie je dit symbool op je meter.
Tip: stel je berichten in om een sms en/of e-mail te krijgen bij een laag saldo. Lees hier hoe je dat doet!
Dit is hoe je je digitale meter weer activeert:
- Doe zo snel mogelijk een betaling. Controleer via mijn.fluvius.be/prepaid, prepaidbasic.fluvius.be of de app Fluvius Prepaid of je betaling gelukt is. Je kan ook bellen naar 0800 95 608. Weet je niet meer hoe je energie kan kopen? Kijk hoe je dat doet!
| |
- Zet alle gastoestellen en de verwarmingsketel volledig uit. Niet Gelukt? Contacteer je installateur
| |
- Druk op de groene knop. Druk daarna op de blauwe knop.
| |
- De meter voert een test uit op lekken. Dit duurt 10 minuten. Wacht rustig af en start geen enkel toestel op of open geen gaskraan.
| |
- Gelukt? Dan zie je dit symbool. Ontlucht eerst alle gastoestellen vooraleer je ze weer aanzet.
| |
- Niet gelukt? Dan zie je deze symbolen. Wacht minstens 6 minuten. Controleer ondertussen of alle gastoestellen effectief dicht staan. Probeer het daarna opnieuw.
| |
Werkt je digitale meter nog altijd niet? Bel Fluvius op het nummer +32 78 35 35 00.