Digitale elektriciteitsmeter Sagemcom – Type Siconia XT211
Je meter is uitgeschakeld, omdat je saldo is opgebruikt.
- Controleer je saldo op mijn.fluvius.be/leverancier, prepaidbasic.fluvius.be, in de app Fluvius Prepaid of bel naar +32 800 95 608
Tip: stel je berichten in om een sms en/of e-mail te krijgen bij een laag saldo. Ontdek op de pagina ‘Hoe pas je Prepaid-instellingen aan?’ hoe je dat doet! - Is je saldo negatief? Betaal dan meteen. Het kan tot 2 uur duren om je betaling te verwerken. Weet je niet meer hoe je energie kan kopen? Bekijk dan zeker de pagina ‘Hoe koop je energie?’.
Schakel je meter opnieuw in. Hebben we jouw contactgegevens? Dan krijg je een sms en/of e-mail dat je de meter weer kan inschakelen. Hebben we jouw gegevens niet? Vul deze aan op mijn.fluvius.be/leverancier of bel naar +32 78 35 35 34. Ontdek op de pagina ‘Hoe pas je Prepaid-instellingen aan?’ hoe je dat doet!
Druk 3 seconden op de geelgroene knop om je meter weer in te schakelen.
Gelukt? Dan zal er een pijltje staan bij status gesloten.
Je meter is uitgeschakeld, omdat je het beperkt vermogen hebt overschreden.
- Controleer of je elektriciteit beperkt is tot 10 ampère of 2 300 W. Dat kan op
- Controleer of de verliesstroomschakelaar in je zekeringskast is uitgevallen
- Controleer of de hoofdschakelaar van je digitale meter is uitgevallen.
- Schakel enkele elektrische toestellen uit.
Schakel je meter opnieuw in.
Hebben we jouw contactgegevens? Dan krijg je een sms en/of e-mail dat je de meter weer kan inschakelen. Hebben we jouw gegevens niet? Vul deze aan op mijn.fluvius.be/leverancier of bel naar +32 78 35 35 34
Ontdek op de pagina ‘Hoe pas je Prepaid-instellingen aan?’ hoe je dat doet!Druk 3 seconden op de geelgroene knop om je meter weer in te schakelen.
Gelukt? Dan zal er een pijltje staan bij status gesloten.
Werkt je meter nog niet?
Bel Fluvius op het nummer +32 78 35 35 00.