Digitale elektriciteitsmeter Landis&Gyr - E360 - 1P

Je meter is uitgeschakeld, omdat je saldo is opgebruikt.
- Controleer je saldo op mijn.fluvius.be/prepaid, prepaidbasic.fluvius.be, in de app Fluvius Prepaid of bel naar het gratis nummer 0800 95 608.
Tip: stel je berichten in om een sms en/of e-mail te krijgen bij een laag saldo. Lees hoe je dat doet! - Is je saldo negatief? Betaal dan meteen. Het kan tot 2 uren duren om je betaling te verwerken, je nieuw saldo is dus niet onmiddellijk zichtbaar.
Weet je niet meer hoe je energie kan kopen? Kijk hoe je dat doet! Is je saldo opnieuw positief? Dan kan je de meter opnieuw inschakelen.
Hebben we jouw contactgegevens? Dan krijg je een sms en/of e-mail dat je de meter weer kan inschakelen.
Hebben we jouw gegevens niet? Vul deze aan op mijn.fluvius.be/prepaid of bel naar +32 78 35 35 34.Druk 5 seconden op de groene knop om je meter weer in te schakelen. Gelukt? Dan zal er een driehoekje staan bij status gesloten.
Je meter is uitgeschakeld, omdat je het beperkt vermogen hebt overschreden.
- Controleer of je stroom beperkt is tot 10 ampère of 2 300 W. Dat doe je via:
- Controleer of de verliesstroomschakelaar in je zekeringskast is uitgevallen.
- Controleer of de hoofschakelaar van je digitale meter is uitgevallen.
- Schakel enkele elektrische toestellen uit.
Schakel je meter opnieuw in.
Hebben we jouw contactgegevens? Dan krijg je een sms en/of e-mail dat je de meter weer kan inschakelen.
Hebben we jouw gegevens niet? Vul deze aan op mijn.fluvius.be/prepaid of bel naar +32 78 35 35 34.Druk 5 seconden op de geelgroene knop om je meter weer in te schakelen. Gelukt? Dan zal er een driehoekje staan bij status gesloten.
Werkt je meter nog niet?
Bel Fluvius op het nummer +32 78 35 35 00.