Een verhuis melden
Geef bij een verhuis, overlijden of scheiding je meterstanden tijdig door aan je energieleverancier. Zo betaal je niet voor energie die je niet hebt verbruikt.
Contactformulier
Ben je klant van de sociale leverancier Fluvius? Selecteer dan het juist contactformulier:
• Je verhuist
• Je gaat uit elkaar en jij, je ex-partner of jullie beiden verhuizen
• Je meldt een overlijden
Hulp nodig om je verhuis te melden? Bekijk het stappenplan hieronder of bel naar 078 35 35 34 om je verhuis door te geven.
Ben je geen klant van de sociale leverancier Fluvius? Neem contact op met je commerciële leverancier om je verhuis te melden. Daarnaast sluit je ook een energiecontract af met de energieleverancier van je keuze voor je nieuwe adres.
Je energie verhuizen. Volg ons stappenplan!
Wat moet je doen op de verhuisdag zelf?
Op je oude adres:
Invullen energieovernamedocument
Vul samen met de nieuwe bewoner of eigenaar een energieovernamedocument in voor aardgas, elektriciteit of zonnepanelen. Je bewaart elk een exemplaar.
Doorsturen energieovernamedocument
Op je nieuwe adres:
Invullen energieovernamedocument
Activatie
We activeren Prepaid op je nieuwe adres. Heb je geen digitale meter? Dan plaatsen we gratis een digitale meter op je nieuwe adres.
Belangrijk: Heb je al een tijdje geen schulden meer bij Fluvius? Dan kan je Prepaid verlaten. Contacteer een andere en goedkopere energieleverancier naar jouw keuze. Doe de v-test om te vergelijken welke energieleverancier voor jou het interessantste is.