Betaalde facturen

Starten met Prepaid

Mijn.fluvius.be/prepaid of Prepaid Basic

Wanneer we Prepaid activeren voor jou, kan je online betalingen uitvoeren en je gegevens raadplegen. 
Er zijn twee mogelijkheden:

  1. mijn.fluvius.be/prepaid

    Mijn.fluvius.be/prepaid is een online portaal. Je kan er energie kopen, je verbruik opvolgen, je saldo bekijken, je eventuele schulden bekijken en je instellingen aanpassen.

  1. Prepaid Basic

    Prepaid Basic is de vereenvoudigde versie van ons Prepaid-platform. Je kan er basisverrichtingen uitvoeren zoals je saldo raadplegen en energie kopen. Voor andere handelingen, zoals je verbruik en eventuele schulden opvolgen of je instellingen aanpassen, kan je terecht op Mijn Fluvius.

Prepaid-code vergeten?

Je kan je Prepaid-code opzoeken op mijn.fluvius.be/prepaid bij je instellingen.
Hulp nodig? Bekijk dit filmpje.

 

Heb je geen toegang tot mijn.fluvius.be/prepaid? Bel dan naar +32 78 35 35 34.

Hoe kan je online betalen?

Klik op de blauwe knop ‘Gas kopen’ of ‘Elektriciteit kopen’

Wat zie je op mijn.fluvius.be/prepaid?

Op de startpagina zie je:

  1. je Prepaid-saldo;
  2. je belangrijkste contactgegevens voor Prepaid;
  3. eventueel belangrijke opmerkingen over je saldo of meter.

Klik je op ‘Detail’? Dan kom je op de overzichtspagina terecht van elektriciteit of gas. Dan zie je:

  • je Prepaid-saldo;
  • de gegevens van je laatste betaling;
  • je eventuele betalingsachterstand en betalingsplan;
  • je verbruik van de huidige maand en je huidig tarief

Wil je meer detail? Je kan dit opvragen voor je saldo, betalingsachterstand en verbruik.